roman111 roman111
2481
BLOG

Czubaszek - Boże, jak to cudownie, że ja to zrobiłam (aborcję )

roman111 roman111 Rozmaitości Obserwuj notkę 24

Poniżej przedstawiam przedruk kolejnej wpajanej prawdy jako wyznacznika nowego życia dla młodych pokoleń. Niesamowite stwierdzenia takie jak "Boże, jak to cudownie, że ja to zrobiłam" mają sugerować oczywistą wyższość stylu życia pro-aborcyjnego. Kolejne stwierdzenie :"Nigdy z tego powodu nie miałam traumy" jest również opisem stanu tej gwiazdy TVN-u. Zapewne niejeden absolwent SWPS straciłby zęby gdyby przyszło mu rozpracować konstrukcję psychologiczną tej osoby...

www.fakt.pl/Maria-Czubaszek-dwa-razy-usunela-dziecko,artykuly,144296,1.html

Aborcje polskiej satyryczki. Dwa razy usunęła ciążę

30.01.2012, 18:51
Maria Czubaszek , Aleksander Majdański, newspix.pl

Znana polska dziennikarka, scenarzystka oraz felietonistka Maria Czubaszek przyznała się, że dwa razy poddała się aborcji

       

Maria Czubaszek nie raz wypowiadała się, że jest zwolenniczką aborcji. Znana dziennikarka w reportażu "Uwaga TVN" wyznała, że sama poddała się jej dwa razy.

Czubaszek opowiadała o świadomym macierzyństwie. Pani Maria wyznała również, że prędzej popełniłaby samobójstwo, niż urodziła dziecko. - Zrobiłam to dwa razy – wyznała Czubaszek w programie TVN-u.

- Nigdy z tego powodu nie miałam traumy, tylko mówiłam: Boże, jak to cudownie, że ja to zrobiłam. Gdyby się zdarzyło, że zaszłam w ciążę, i byłby to siódmy czy ósmy miesiąc, to ja bym skoczyła z któregoś piętra, pod pociąg bym się rzuciła, ale na pewno bym tego dziecka nie urodziła - dodaje.

Zgadzasz się z opinią pani Marii?

[OO, Uwaga TVN]

roman111
O mnie roman111

niemłody niekreatywny lecz patriota

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości